SuperTurbo wiele super bajecznych samochodów
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SuperTurbo wiele super bajecznych samochodów Strona Główna
->
BMW
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Shoutbox
Nowości&Ogłoszenia
Forum
Rekrutacja
Problemy
Sportowe Samochody
----------------
Audi
BMW
BUGATTI
Barabus
Toyota
Honda
Dodge
Ferrari
Cadillac
Chevrolet
Ford
Mitshubishi
Mercedes
Pontiack
Porsche
Peugeot
Lamborghini
Nissan
Aston Martin
Venturi
Różne
----------------
HydePark
Komputery&Gry&Internet
SPAM
INNE
----------------
Pomysły i Propozycje
Forum pytania
Skargi i Zażalenia
Motocykle
----------------
Honda
Yamaha
Suzuki
Aprilla
Harley
Ducati
KTM
CPI
BMW
Triumph
Cagiva
Kymco
Kawasaki
Wodne Produkcje
----------------
Skutery wodne
Motorówki
Narty Wodne
Statki
Łódki
Pojazdy Szynowe
----------------
Pociągi
Tramwaje
Pojazdy latające
----------------
Samoloty
Helikoptery
Odrzutowce
Samochody Osobowe
----------------
Audi
BMW
Toyota
Skoda
Hyundai
Honda
Ford
Infiniti
Jeep
Jaguar
Hummer
Lexus
Nissan
Renault
Mitshubishi
Seat
Fiat
Volkswagen
Peugeot
Części
----------------
Części Samochodowe
Części Motocyklowe
Części Samolotów
Części Łudek
Części Motorówek
Części Helkopterów
Części Odrzutowców
Części Pociągów
Części Tramwaji
Części Statków
Części Skuterów Wodnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KUBA
Wysłany: Nie 16:04, 08 Lip 2007
Temat postu: BMW M6
BMW M6
Po niedawnej premierze modelu M5 BMW prezentuje sportową wersję szóstki - M6. Pomimo wcześniejszych pogłosek, że auto ma otrzymać 600 konne serce, M6 będzie napędzana tym samym silnikiem co M5 - V10 wykorzystującym technikę zmiennych faz rozrządu Bi-VANOS i elektronikę sterującą stosowaną w bolidach F1, o mocy maksymalnej 507 KM przy 7,75 tys obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 520 Nm przy 6,1 tys obr/min. Podobnie jak w M5 standardowo dostępne jest 400 KM, a dodatkowe 107 uruchamia się po naciśnięciu przycisku na konsoli środkowej, które zmienia sterowanie elektroniką silnika. Wraz ze zmianą mocy zmieniają się nastawy zawieszenia na bardziej sportowe. BMW M6 osiągałaby prędkość ponad 320 km/h gdyby nie ograniczono jej elektronicznie do 250 km/h. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 4,6 s. Ze względu na tak dużą moc silnika M6 wyposażona jest w system kontroli trakcji DSC, zapobiegający utracie przyczepności. Równie imponująco jak przyspieszenie prezentuje się zdolność M6 do hamowania. Ważący 1710 kg samochód potrzebuje tylko 36 metrów, aby wyhamować z prędkości 100 km/h, natomiast, gdy zaczniemy hamować przy prędkości 200 km/h M6 zatrzyma się po przejechaniu 140 metrów. BMW M6 podobnie jak M5 wyposażona jest w siedmiobiegową skrzynię sekwencyjną o manualnym lub automatycznym trybie pracy. Skrzynia ma 11 różnych konfiguracji pracy: 6 w trybie manualnym i 5 w trybie automatycznym, które dostosowane są do rozmaitych warunków drogowych i preferencji kierowcy. Skrzynia biegów rozpoznaje też, kiedy auto pokonuje wzniesienia odpowiednio zmieniając lub utrzymując biegi by wjechać pod górę nie tracąc prędkości, lub hamować silnikiem zjeżdżając z niej. Kierowca ma do wyboru jeden z trzech trybów charakterystyki zawieszenia: Komfort, Norma lub Sport. System projekcji wskaźników na przedniej szybie Head-up Display nieco przeprojektowano na potrzeby nowej M6. Zamiast wskazań nawigacji satelitarnej wyświetla on głównie informacje o pracy silnika, skrzyni biegów i prędkości auta. Z zewnątrz wersję M6 wyróżniają łezkowate lusterka, cztery końcówki wydechu, przeprojektowane zderzakospojlery, wyoblone progi, specjalnie zaprojektowane 19 calowe felgi, oraz ultralekki dach wykonany z włókien węglowych, który wpływa na obniżenie masy auta. M6 trafi do salonów w drugiej połowie 2005 roku, cena ponad 600 tys pln.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin