SuperTurbo wiele super bajecznych samochodów
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SuperTurbo wiele super bajecznych samochodów Strona Główna
->
Suzuki
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Shoutbox
Nowości&Ogłoszenia
Forum
Rekrutacja
Problemy
Sportowe Samochody
----------------
Audi
BMW
BUGATTI
Barabus
Toyota
Honda
Dodge
Ferrari
Cadillac
Chevrolet
Ford
Mitshubishi
Mercedes
Pontiack
Porsche
Peugeot
Lamborghini
Nissan
Aston Martin
Venturi
Różne
----------------
HydePark
Komputery&Gry&Internet
SPAM
INNE
----------------
Pomysły i Propozycje
Forum pytania
Skargi i Zażalenia
Motocykle
----------------
Honda
Yamaha
Suzuki
Aprilla
Harley
Ducati
KTM
CPI
BMW
Triumph
Cagiva
Kymco
Kawasaki
Wodne Produkcje
----------------
Skutery wodne
Motorówki
Narty Wodne
Statki
Łódki
Pojazdy Szynowe
----------------
Pociągi
Tramwaje
Pojazdy latające
----------------
Samoloty
Helikoptery
Odrzutowce
Samochody Osobowe
----------------
Audi
BMW
Toyota
Skoda
Hyundai
Honda
Ford
Infiniti
Jeep
Jaguar
Hummer
Lexus
Nissan
Renault
Mitshubishi
Seat
Fiat
Volkswagen
Peugeot
Części
----------------
Części Samochodowe
Części Motocyklowe
Części Samolotów
Części Łudek
Części Motorówek
Części Helkopterów
Części Odrzutowców
Części Pociągów
Części Tramwaji
Części Statków
Części Skuterów Wodnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pią 22:01, 16 Maj 2008
Temat postu:
Przejedź się najpierw szczylu na nim, potem mów o braku mocy i prędkości.
Pewnie należysz do tej grupy "motocyklistów" która ma nad łóżkiem plakat Hayabusy a na codzień ujeżdża stuningowany skuter.
Jeśłi ktoś chce mocy i prędkości, to kupuje GSX-Ra, czyli kompletnie niepraktyczny motocykl na warunki drogowe. Ten motocykl, oprócz stosunkowo wysokiej masy nie ma poważnych wad, a zalet ma wiele.
Trochę nim pojeździłem, wiec wiem w przeciwieństwie do ciebie o czym mówię.
KUBA
Wysłany: Pon 14:52, 09 Lip 2007
Temat postu:
650 mala pojemność a i nastempnym razem niedawaj takich wielkich screenów max 700x600 ps. jak widze motocykl ma zegar automatyczny ladne siedzenie bardzo ladny tyl przód też piękny i z boków wygląda perfekcyjnie ale jest ciężki lecz brak mu jednak mocy i szybkości
Egzeqtor
Wysłany: Pon 12:52, 09 Lip 2007
Temat postu: Suzuki GSX650F
Suzuki GSX650F jest w ofercie Suzuki kolejnym motocyklem z silnikiem 650 cm3. Model ten ma być motocyklem ogólnego przeznaczenia o wyraźnie sportowym charakterze. Sportowy charakter widać gołym okiem, szczególnie gdy porównamy GSX650F z motocyklem Suzuki Bandit 650, na którym w dużej mierze jest on oparty. Wraz z debiutem nowej sportowo-turystycznej 650-tki do lamusa odchodzi model GSX750F, który miał w naszym kraju szeroką rzeszę zwolenników.
Suzuki GSX650F model 2008 posiada bardzo wydajny układ napędowy, zasilany wtryskiem paliwa i wykorzystujący technologie rodem z linii GSX-R. Chłodzony cieczą silnik ma pojemność656 cm3, jest 4-cylindrowy, a w każdym z cylindrów pracują 4 zawory, umieszczone pod kątem 17 stopni względem osi cylindra w zwartej czystej komorze spalania. Współczynnik sprężania wynosi 11,5:1 . Popychacze są szklankowe, a system napinania łańcucha napędzającego wałki rozrządu jest hydrauliczny. Średnica tłoków wynosi 66,5 mm, a skok 48,7 mm, co daje stosunek średnicy do skoku na poziomie 0,744:1.
Górna część skrzyni korbowej jest wykonana ze stopów aluminium i zawiera cylindry, pokryte specjalną powłoką, złożoną z takich składników, jak: nikiel, fosfor, krzem i węglik wolframu. Jest to opracowana przez Suzuki i przetestowana w wyścigach mieszanka, która zapewnia trwałość i szczelność pierścieni. Zarówno pierścienie uszczelniające, jak i olejowe, są elektrycznie powlekane azotkiem chromu, przez co zyskują na twardości i gładkości. W porównaniu ze zwykłą powłoką chromową zapewnia to lepsze smarownie i mniejsze tarcie.
Sześciobiegowa skrzynia współpracuje z wielotarczowym sprzęgłem. Aby zmniejszyć hałas i zwiększyć trwałość skrzyni biegów przy dużych prędkościach, na zębatki biegów 4, 5 i 6 jest natryskiwany pod ciśnieniem olej z silnika. Zastosowanie wewnętrznej i zewnętrznej osłony zębatki wału pośredniego zmniejsza hałas łańcucha sterującego zaworami, przez co silnik Suzuki GSX650F pracuje cicho.
Pompa wodna o dużej wydajności zasila bardzo sprawną prostokątną chłodnicę, której szerokość wynosi 380 mm, wysokość 178,6 mm, grubość 24 mm, a efektywność cieplna, to 24 kW. Na niej znajduje się pojedynczy 190 milimetrowy wentylator ze zintegrowanym pierścieniem. Odpowiednia budowa pierścienia eliminuje przerwy miedzy pojedynczymi blaszkami, co czyni cały wentylator bardziej efektywnym. Wentylator jest kontrolwany przez centralny układ sterowania silnikiem i jest włączany w zależności od temperatury cieczy chłodzącej.
Silnik Suzuki GSX650F model 2008 wyposażony jest w parę połączonych przepustnic, z których każda zawiera po dwie gardziele o średnicy 36 mm pracujące w systemie Suzuki Dual Throttle Valve (SDTV). W tym układzie każdy cylinder zasilany jest poprzez osobną gardziel, wyposażoną w wysokoefektywny wtryskiwacz oraz w dwie przepustnice. Jedna z przepustnic jest sterowana manetką gazu na kierownicy, a druga jest sterowany przez 32-bitowy komputer z 256 kilobajtami pamięci ROM. Komputer ten odczytuje poziom obrotów wału korbowego, wybrane przełożenie oraz kąt otwarcia przepustnicy pierwszej i na tej podstawie steruje pracą drugiej przepustnicy, zapewniając optymalną prędkość przepływu powietrza dolotowego. Utrzymanie optymalnej prędkości przepływu powietrza zapewnia efektywne napełnienie cylindra, co przekłada się na bardziej sprawne spalanie. Efektem końcowym jest poprawa wartości momentu obrotowego w niskim i średnim zakresie obrotów oraz linearna reakcja na dodanie gazu.
Jednostka sterująca pracą silnika kontroluje również system PAIR (Suzuki Pulsed-AIR), który w zależności od wysokości obrotów i kąta uchylenia przepustnicy, tłoczy świeże powietrze z 6,2 litrowego zasobnika powietrza do kanałów wylotowych. W ten sposób powoduje dopalenie pozostających w spalinach węglowodorów oraz ogranicza emisję tlenku węgla.
Kolejnym systemem w silniku nowego Suzuki GSX650F model 2008 jest ISC (Idle Speed Control). Steruje on dopływem powietrza w jałowych cyklach pracy sinika. Optymalna ilość powietrza jest określana na podstawie temperatury cieczy chłodzącej, przez co start silnika „na zimno" przebiega sprawniej, a sam silnik pracuje bardziej stabilnie w różnych warunkach.
Dzięki zaawansowanej elektronice Suzuki GSX650F model 2008 jest jednym z najbardziej przyjaznych dla środowiska motocykli Suzuki, spełniającym bardzo surowe normy emisji spalin Euro 3 i Tier 2.
Rama jest wykonana z rur stalowych z dwoma bocznymi podciągami. Rozstaw kół wynosi 1 470 mm, kąt nachylenia główki ramy to 26 stopni a wyprzedzenie to 108 mm. Przedni widelec firmy Kayaba jest oparty na rurach nośnych o średnicy 41 mm. Z tyłu zastosowano pojedynczy element resorująco-tłumiący firmy Kayaba z ustawianym wstępnym napięciem sprężyny i tłumieniem odbicia. System dźwigni tylnego zwieszenia zapewnia lepsze wybieranie drobnych nierówności podłoża. Skok tylnego zawieszenia wynosi 128 mm, a skok przedniego zwieszenia wynosi 130 mm.
Przedni układ hamulcowy to dwie tarcze o średnicy 310 mm oraz czterotłoczkowe zaciski Tokico (po dwa tłoczki na każdej ze stron zacisku). Tylny hamulec to 240 milimetrowa tarcza oraz zacisk firmy Nissin.
Wysokość siedzenia jest stosunkowo mała i wynosi 770 mm. Siedzisko jest dwuosobowe. Pojemność zbiornika paliwa wynosi 19 litrów.
Tablica wskaźników zawiera analogowy obrotomierz oraz cyfrowy prędkościomierz. Jedną z diod na wyświetlaczu jest programowany sygnalizator wybranej przez użytkownika wysokości obrotów. Użytkownik może zaprogramować ten sygnalizator tak, aby zapalał się przy zdefiniowanej wysokości obrotów poniżej czerwonego pola.
Motocykl będzie sprzedawany na 17-calowych aluminiowych felgach z oponami Bridgestone 120/70ZR17 BT011F RADIAL N z przodu i 160/60ZR17 BR020R RAIAL G z tyłu.
Silnik 4-suwowy, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC,
Pojemność skokowa 656 cm3
Średnica x skok tłoka 65,5 mm x 48,7 mm
Stopień sprężania 11,5:1
Układ zasilania Wtrysk paliwa – rozmiar gardzieli 36 mm
Objętość oleju w silniku 3,7 l
Zapłon Elektroniczny
Rozrusznik Elektryczny
Układ smarowania Mokra miska olejowa
Skrzynia biegów 6-biegowa o stałym zazębieniu
Przełożenie wstępne 1,700 (85 / 50)
Przełożenie końcowe 3,200 (48 / 15)
Rama Stalowa z dwiema bocznymi podłużnicami
Kąt nachylenia główki ramy/wyprzedzenie 26 stopni / 108 mm
Zawieszenie przód Widelec teleskopowy, sprężyny śrubowe, regulowane wstępne napięcie sprężyny
Zawieszenie tył System dźwigni, tłumienie olejowe, sprężyny śrubowe, wstępne napięcie sprężyny, jak również stopień tłumienia przy odbiciu w pełni regulowane.
Obręcze kół Przód: 17 M/C x MT3.50, odlewy aluminiowe Tył: 17 M/C x MT5.00, odlewy aluminiowe
Hamulce Przód: podwójne tarcze o średnicy 310 mm, Tył: tarcza o średnicy 240 mm
Opony Przód: 120/70ZR17M/C (58W), bezdętkowe Tył: 160/60ZR17M/C (69W), bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 19 litrów
Długość: 2,130 mm
Szerokość 760 mm
Wysokość 1,225 mm
Rozstaw kół 1,470 mm
Wysokość siedziska 770 mm
Waga na sucho 216 kg
[/img]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin