SuperTurbo wiele super bajecznych samochodów
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SuperTurbo wiele super bajecznych samochodów Strona Główna
->
Porsche
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Forum
----------------
Shoutbox
Nowości&Ogłoszenia
Forum
Rekrutacja
Problemy
Sportowe Samochody
----------------
Audi
BMW
BUGATTI
Barabus
Toyota
Honda
Dodge
Ferrari
Cadillac
Chevrolet
Ford
Mitshubishi
Mercedes
Pontiack
Porsche
Peugeot
Lamborghini
Nissan
Aston Martin
Venturi
Różne
----------------
HydePark
Komputery&Gry&Internet
SPAM
INNE
----------------
Pomysły i Propozycje
Forum pytania
Skargi i Zażalenia
Motocykle
----------------
Honda
Yamaha
Suzuki
Aprilla
Harley
Ducati
KTM
CPI
BMW
Triumph
Cagiva
Kymco
Kawasaki
Wodne Produkcje
----------------
Skutery wodne
Motorówki
Narty Wodne
Statki
Łódki
Pojazdy Szynowe
----------------
Pociągi
Tramwaje
Pojazdy latające
----------------
Samoloty
Helikoptery
Odrzutowce
Samochody Osobowe
----------------
Audi
BMW
Toyota
Skoda
Hyundai
Honda
Ford
Infiniti
Jeep
Jaguar
Hummer
Lexus
Nissan
Renault
Mitshubishi
Seat
Fiat
Volkswagen
Peugeot
Części
----------------
Części Samochodowe
Części Motocyklowe
Części Samolotów
Części Łudek
Części Motorówek
Części Helkopterów
Części Odrzutowców
Części Pociągów
Części Tramwaji
Części Statków
Części Skuterów Wodnych
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
KUBA
Wysłany: Wto 11:10, 10 Lip 2007
Temat postu: Porsche Boxter
Porsche Boxter
Porsche BOXTER jest rasowym, sportowym samochodem choć pozostaje niewątpliwie w cieniu legendarnej już 911-stki. Jest on napędzany 2,7-litrowym, sześciocylindrowym silnikiem, który został umieszczony centralnie.
Jednostka ta charakteryzuje się tym, że w błyskawicznym tempie uzyskuje bardzo wysokie obroty, a co za tym idzie dużą moc. Moc ta wynosi 220 KM przy 6400 obr/min, jest więc bardzo wysoka zważywszy na niezbyt dużą pojemność skokową. Moment maksymalny osiąga wartość 245 Nm. Z silnikiem Boxtera współpracuje pięciobiegowa przekładnia mechaniczna o krótkich przełożeniach co sprawia, że auto uzyskuje doskonałe przyspieszenia. Sprint do setki zajmuje mu tylko 6,6 sekundy. Świetna jest również elastyczność, na piątym biegu zryw od 80 do 120 km/h trwa 11 sekund. Silnik ten (typu bokser) spala stosunkowo mało benzyny (średnio 9 litrów) oraz rozpędza Porsche do 250 km/h.
Silniejszą odmianą Boxtera jest model S. Zastosowano w nim 3,2-litrową jednostkę typu bokser o sześciu cylindrach i mocy 252 KM, uzyskiwanej jest przy 6250 obr/min. Moment obrotowy osiąga wartość aż 305 Nm przy 4500 obr/min. Takie parametry silnika sprawiły, że auto może przyspieszać do setki w czasie zaledwie 5,9 sekundy a jego maksymalna prędkość wynosi 260 kilometrów. Nadwozie posiada linię klasyczną dla aut tej firmy. Cechują ją płaska pokrywa silnika, duże, okrągłe światła (schowane pod owalnym kloszem) oraz krótki, zwarty tył. Samochód wyposażony został w elektrycznie składany dach, otwierany całkowicie automatycznie (operacja ta zajmuje kilkanaście sekund).
Całe nadwozie wykonane zostało ze stalowej blachy ocynkowanej, która nie zwiększa nadmiernie masy auta a za to skutecznie pochłania energię zderzenia. Wnętrze Porsche jest świetnie zaprojektowane i wykonane. Wszystkie użyte materiały wyróżniają się rewelacyjną jakością. Miejsca starcza wprawdzie tylko dla dwóch osób, jednak mają one wspaniałe warunki podróżowania. Głównie chodzi tu o bardzo dobrze uformowane fotele, które idealnie sprawdzają się zarówno podczas długich podróży, jak i dynamicznej jazdy po krętych drogach. Siedzenia te wyposażono w elektrycznie sterowany kąt pochylenia oparcia. Deska rozdzielcza ma klasyczną formę, jest ona czytelna i bardzo ergonomiczna. Bagażnik składa się z dwóch przestrzeni, przedniej i tylnej. Łączna ich pojemność wynosi 260 litrów.
Porsche Boxter wyposażony został w elastokinetyczne zawieszenie kół co sprawia, że podczas jazdy na zakręcie przód auta pozostaje podsterowny a tył nadsterowny. Zapewnia to świetną stabilność auta oraz całkowitą harmonię podczas pokonywania zakrętu. Wszystkie cztery koła wyposażono w tarcze wentylowane oraz aluminiowe, czterotłoczkowe zaciski. System ten zapobiega nierównomiernemu zużyciu okładzin i sprawia, że skuteczność hamowania jest bardzo wysoka. Wersja S ze względu na wyższą moc zaopatrzona została w układ hamulcowy zaadaptowany z modelu 911.
Informacje powiązane z modelem ...
Dwustutysięczny Boxster zjechał z taśmy - 05.12.2006
Porsche Boxster - auto najwyższej jakości - 14.02.2005
Bardziej sportowy, mocniejszy i pewniejszy siebie - 26.09.2004
Porsche Boxster - w nowym kształcie - 03.08.2002
[/img]
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin